MULTIDIAG PRO INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY TESTER 2017

75.00 

Description

Wysyłka GRATIS

Zawartość:

  • MultiDiag Interfejs Diagnostyczny
  • DVD ( 2015.R1) Nowy !! Język Polski !
  • USB Kabel
  • OBD2 KABEL 16-pin

 

OSOBOWE: Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, etc.

CIĘŻAROWE: Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, Iveco trucks, KIA, MAN, MAN BUS, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/vaux hall, Peugeot, Renault , Renault truck, Scania, Scania bus chassis, Seat, Skoda, Toyota, Trailers, Volkswagen, Volvo bus chassis, Volvo trucks

 

Multidiag Pro + to szybkie i niezawodne narzędzie diagnostyczne służy jako łącznik między pojazdem a komputerem. To działa na starych i nowych pojazdów.
Z samochodami, jesteś w stanie wykonać diagnostykę konkretnych marek samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych od 1988 roku. W sumie 47 różnych marek. Z pakietu oprogramowania TRUCKS, jesteś w stanie wykonać konkretne marki diagnostykę do lekkich i ciężkich pojazdów użytkowych, autobusów i przyczep od 1995 roku.
W sumie 37 różnych marek. Program diagnostyczny GENERIC jest przeznaczony do diagnostyki prawodawstwa oparte na specjalnie kierowane do emisji związanych z kodów błędów. GENERIC jest zawarty w pakietach samochodów osobowych i ciężarowych.

Funkcja multiplekser, 2xHS CAN (ISO 11898-2), SW CAN (SAE J2411), K / L (ISO 9141-2), VPW (J1850), PWM (J1850), RS485 (J1708), TTL oraz (SPI, analogowy w, 5volt out).

 

Głowica pozwala na kompleksową diagnostykę OBD/OBD II/EOBD  aut na rynku nawet z  2015r!
Bezproblemowo można wykonać takie czynności jak:
odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników,
– odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów (w formie graficznej, w formie listy przedefiniowanej bądź utworzonej przez użytkownika),
– wykonać testy elementów wykonawczych,
– auto-test, samo-diagnoza,
– wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.),
– wykonać kalibrację/reset wtryskiwaczy,
– aktywować lub dezaktywować różne funkcje (np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd.),
– wykonać kodowanie kluczyków,
– wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych,
i wiele innych!
-Dostęp do systemów pojazdów:
silnik, abs, srs, immo, funkcje deski rozdzielczej, kasowanie inspekcji, klimatyzacja, skrzynia biegów i wiele innych!
A Ponadto Zrobisz tym interfejsem


odczyt wersji i systemu sterownika
odczyt błędów ,kasowanie błędów, kodowanie i programowanie systemów
programowanie kluczy i immo
podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów
test elementów wykonawczych
kasowanie crash data airbag
kasowanie inspekcji serwisowej
Elektronika silnika
Automatyczna skrzynia biegów
Pompa diesla elektronika
Systemy hamowania Abs
Poduszki powietrzne Airbag i SRS
Klimatyzacja
Deska rozdzielcza
Wspomaganie elektryczne kierownicy
Immobilizer
Centralny zamek , alarm fabryczny
Moduł komfortu
Radio , systemy nawigacji , Telewizja
Elektryczne szyby
Nawigacja satelitarna
Szyberdach elektronika
Systemy dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
System pomocy przy parkowaniu
Regulacja zasięgu świateł (Ksenony)
i wiele wiele innych !!

Przy pomocy Tester można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się
w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

-kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),

-inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,

-podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)

-adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)

-test podzespołów i kalkulatorów

-kodowanie kalkulatorów

-testowanie elementów wykonawczych itd

-wiele innych

również cofanie hamulca elektrycznego , ustawianie nowych klocków itd , zapisywanie ustawień w renówkach , zmiany w ustawieniach , zmiana języka (jeśli takowy jest zapisany w pamięci ) i wiele wiele innych.

Inne cechy:

odczyt i kasowanie kodów usterek, możliwość ich zapisu i wydruku z drukarki komputera PC

wysterowanie podzespołów wykonawczych silnika, ABS, systemów komfortu, klimatyzacji i innych

odczyt bieżących parametrów pracy systemów

regulacje i nastawy podstawowe

kodowanie jednostek sterujących (ABS, Klimatyzacja, komfort)

diagnoza linii CAN (m.in. BMW, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Saab,VW, Volvo)

diagnostykę pokładową w standardzie OBD II/EOBD i wszystkimi innymi również UDS itd – pełna zgodność z protokołami tego standardu

wyjątkowa technologia multipleksowa zastosowana w przewodach testowych

współpraca z komputerem stacjonarnym albo przenośnym (notebook) oraz Palmtopem, możliwość instalacji na wielu PC .

HTB1B.mgMVXXXXX0XpXXq6xXFXXXxHTB1m.WpMVXXXXcgXXXXq6xXFXXXrHTB1O9zmLpXXXXXrXpXXq6xXFXXXr
HTB1reTiLpXXXXctXFXXq6xXFXXXL

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.